Followers

Baca Sini Dulu :)

Five Simple Steps to Follow

1. FiLL in Da ForM BeLoW

2. OnCE ur OrdEr WaS CoNFirmED, NoNiEy AkAN SMs or EMail the PriCE and No AkAun; CIMB or MayBAnk


3. Bile u All Da Bank in DuIT, InforM NoNiEy and bG AddreSS SkalI


4. NoNiEy AKan terUs POs dan bGtau TrACKInG Number (SeNANg untuk ChECk sTatus)

5. DalaM 1@2 HaRI BaRANg YANg u olls OrdER akan Sampai :)



Untuk OrDer Isi FoRm InI Yea...

Which one do you Prefer:) Retail (1 - 5 pc)
Wholesale
Name:
Handphone No :
Email (Very Important):
Home / Office Address:
Poskod :
Which Bank You Prefer MAYBANK
CIMB
Postage Method Pos Register
Pos Laju
Product Discription
Jika kod yang saya order tiada, saya pilih ini:

******Harap sangat hanya serius buyer or orderer je yang isi form.. Any query do not hesitate to sms Noniey at 019-3511315*****

 


Get your own free form like this one.

Monday, May 27, 2013

Kembalikan keremajaan dengan Reverse Eskayvie

Posted by Unknown at Monday, May 27, 2013 0 comments


RM 88 (60 KAPSUL)
(UNTUK SEBULAN lebih)


 
Apa itu REVERSE?
 
REVERSE ialah formulasi dan inovasi terbaru yang mengandungi adaptogen semulajadi terkini untuk keanggunan, kecantikan dan kesihatan wanita. Reverse ialah sejenis pemakanan tambahan unik yang menggabungkan formulasi terkini terdiri daripada 3 sumber phytoestrogen semulajadi dari 3 buah negara berasingan iaitu Pueraria mirifica (Thailand), Labisia pumila (Malaysia) dan Asparagus racemosus (India).
 
SIAPA yang perlu mengambil REVERSE ???
 
Keanggunan Wanita
  • Membesarkan dan menganjalkan payudara.
  • Menstabilkan, membina dan mengharmonikan sistem peranakan wanita bagi meningkatkan kesuburan.
  • Membantu untuk memulihkan kitaran haid.
  • Kecantikan Wanita
    • Memberikan khasiat awet muda dan menghindari penuaan pramatang.
    • Membasmi kedutan dan mencantikkan kulit.
    • Memberi bentuk badan impian wanita.
    • Menghitamkan uban dan menggalakkan penumbuhan rambut.
    • Menegangkan otot perut dan mencegah kebuncitan perut. 
  • Kesihatan Wanita
    • Mengatasi masalah rabun mata
    • Membantu menghindari kelemahan daya ingatan
    • Memberi kesegaran dan membantu meningkatkan ketangkasan pergerakan.
    • Melancarkan aliran darah.
    • Mengatasi masalah tidur.
    • Membantu mengatasi gejala menopaus seperti risiko sakit jantung, masalah osteoporosis, panas badan, pening kepala dan sebagainya.
    • Melegakan sindrom sebelum haid.
     



    APA itu ESTROGEN ?
    Hormon estrogen menyusut dengan usia sebaik sahaja bermulanya seseorang itu mencecah umur 35 tahun sehingga tiada lagi penghasilannya sewaktu mencapai menopaus.


    Reverse mempamerkan kuasa phytoestrogen yang paling mantap bagi mengekalkan keanggunan wanita. Memiliki lebih dari 15 jenis phytoestrogen (estrogen daripada tumbuhan) terbaik untuk mengekalkan sifat-sifat semulajadi dan seksual wanita sejati.

    Membantu dalam memulihkan tahap estrogen yang menyusut ketika menghampiri menopous. Fungsi estrogen adalah amat mustahak bagi kecantikan dan kesihatan kaum wanita.

    Formulasi botani dari Malaysia, Thailand dan India ini mampu mengujakan sesiapa sahaja kaum Hawa yang mencubanya. Seawal umur 18 tahun boleh mengambil Reverse.


    Bahan Yang TErkandung dalam REVERSE




    • Pueraria Mirifica (ubi bidadari) – Amat dikenali di Thailand. Ia memberi kesan awet muda. Antara fungsi utamanya adalah menganjal, menegangkan dan membesarkan payudara. Membantu dalam mengurangkan risiko kanser payudara. Ia juga dapat membantu mengatasi gejala yang berkaitan dengan menopaus.
    • Labisia pumila (kacip fatimah) – Amat dikenali di Malaysia. Digunakan selepas kelahiran anak (mengecutkan rahim) dan seterusnya mengetatkan faraj. Kacip Fatimah terkenal juga dalam meningkatkan libido (keghairahan) wanita. Ia juga membantu memulihkan kitaran haid dan masalah senggugut.
    • Asparagus recemosus (shatavari) – Berasal dari India. Shatavari bermaksud wanita yang mempunyai 100 orang suami. Sudah tentu ini menunjukkan pengamalnya adalah seorang yang kekal anggun, sihat, cantik, power dan subur.

    Cara PenGambilan

    1. Berapa kapsul yang perlu saya ambil sehari? - 2 kapsul selepas sarapan.

    2. Bagaimana cara pengambilannya? - Seeloknya Reverse dimulakan pengambilannya selepas haid. Reverse tidak disyorkan diambil ketika haid utk mengelakkan gangguan pada kitaran semulajadi estrogen pada pusingan haid yang biasa. Bagi melancarkan kitaran haid, ambil Reverse pada hari ke 7 hingga ke 30 pada kalendar kitaran haid yang biasa, manakala di hari 1 – 6 hentikan pengambilan.

    Pengambilan Reverse dihentikan sementara ketika haid dan dimulakan semula selepas haid. Begitu lah seterusnya. Bagi wanita yang menopaus, Reverse boleh diambil berterusan tanpa henti.


    3. Berapa umur wanita yang boleh mengamalkan Reverse? - Reverse disyorkan untuk wanita 18 tahun ke atas. Sangat disyorkan bagi golongan wanita berusia 35 tahun ke atas kerana sewaktu itu paras estrogen sudah semakin menurun. Amat disyorkan kepada wanita yang menopaus kerana di kala itu paras estrogen sangat rendah dan pengambilan Reverse boleh membantu mengatasi gejala yang bersangkutan dengan menopaus.


     
    JOM Order Sekarang.. Rugi Tak Cuba..
     

    Anda mungkin juga meminati:

    http://nonieyboutique.blogspot.com/search/label/Telekung
     

    NonIeY's BoUTiQUe Collection Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare