Followers

Baca Sini Dulu :)

Five Simple Steps to Follow

1. FiLL in Da ForM BeLoW

2. OnCE ur OrdEr WaS CoNFirmED, NoNiEy AkAN SMs or EMail the PriCE and No AkAun; CIMB or MayBAnk


3. Bile u All Da Bank in DuIT, InforM NoNiEy and bG AddreSS SkalI


4. NoNiEy AKan terUs POs dan bGtau TrACKInG Number (SeNANg untuk ChECk sTatus)

5. DalaM 1@2 HaRI BaRANg YANg u olls OrdER akan Sampai :)



Untuk OrDer Isi FoRm InI Yea...

Which one do you Prefer:) Retail (1 - 5 pc)
Wholesale
Name:
Handphone No :
Email (Very Important):
Home / Office Address:
Poskod :
Which Bank You Prefer MAYBANK
CIMB
Postage Method Pos Register
Pos Laju
Product Discription
Jika kod yang saya order tiada, saya pilih ini:

******Harap sangat hanya serius buyer or orderer je yang isi form.. Any query do not hesitate to sms Noniey at 019-3511315*****

 


Get your own free form like this one.

Friday, December 6, 2013

Kenapa saya join Shaklee

Posted by Unknown at Friday, December 06, 2013
Assalamualaikum semua reader..  Hujan masih renyai2 di kala ini. Banjir dah semakin kritikal di Pantai Timur. Kita kat sini bersenang lenang.. Tu pun ada yang mengeluh musim2 hujan ni Baju tak kering lah.. Astro tak dapat bukak lah.. Cuba bayangkan magsa2 banjir tu sedang survive untuk menyelamatkan diri. Berada di Pusat pemindahan yang serba kekurangan. SubhanaAllah..

Bila jadi bencana2 macam ni kita harus amik kesempatan lah.. Masa ni lah nak buat amal jariah.. Sumbangan yang banyak atau sedikit tak penting.. Yang penting keikhlasan kita tu. Sebab itu akak sangat suka berbisnes Shaklee ni.. Duit bonus bertingket-tingket inilah yang membolehkan kita bantu orang.. Ye dop??

Time2 gini lah teringat masa mula-mula terjebak dalam kancah Jutawan Shaklee ni. Dah nak masuk 10 bulan saya bersama shaklee. Permulaannya apabila officemate merangkap uplineku suggest set menyusu Shaklee. Masa tu baru naik kerja lepas pantang. Amik Trial pack +ESP.. Ye lah kan masa tu belum lagi yakin dengan shaklee ni.. Tu yang ambik Trial pack jer. membazir betul rasanya. haha

Alkisahnya saya memang ada masalah susu sebab breast sebelah kanan baru lepas operation akibat daripada Breast Abcess. memang susu sangat sedikit. Bergantung dengan susu sebelah kiri je. namun, Alhamdulillah sangat.. 

Bertitik tolak dari situlah selepas melihat keberkesanan Produk Shaklee ni membuatkan saya jatuh hati. Tambahan pula Vitamin Shaklee ni ialah Vitamin Organik. So, memang diyakini sangatlah kan. Lepas sign up jadi ahli terus saya serius menjalankan bisnes Shaklee ini secara online.


Nak tahu ke keistimewaan Bisnes shaklee ni yang membuatkan saya jatuh hati pandang pertama ni:-

  • Bisnes Shaklee tidak perlu Modal besar
Ya.. memang tak perlu modal yang besar untuk menjalankan bisnes Shaklee ini. Hanya RM 75 iaitu Yuran keahlian sebanyak RM 65 dan RM 10 untuk kos pos starter kit yang menganduni business Manual serta Katalog produk. Nak rasa takut rugi pun macam tak perlu. Sebab rendah sanagt. dalam masa sebulan pun boleh dapat balik modal tu. Tapi dengan syarat.. ikut cara upline anda..
  • Upline dan supported Group
Tidak perlu bimbang pasal tak tahu meniaga.. tak reti nak promote.. Saya malu nak jual barang.. Semua itu upline akan ajar. From Zero to HERO.. Bimbingan diberikan percuma. Berbantung kepada kesungguhan kita sahaja. Modul marketing disediakan dan diajar. Semua tu duplicate dari mereka yang dah berjaya. Kita hanya ikut sahaja. Tak perlu takut akan terkontang kanting sebab kita adalah satu kumpulan dan bisness partner. 

  • Tidak perlu simpan stok
Ini adalah trick biasa MLM.. Paksa orang keluarkan duit banyak2 dan beli stock. Kalau barang tak laku siapa yang Rugi?? di Shaklee kami tidak pernah mengamalkan cara simpan stok. Semuanya boleh order terus di website Shaklee. Dan semua order akan dibuat jika ada pembeli dan pembeli telahpun bank in duit sebagai bayaran. So, ini takkan membebankan pengedar shaklee tersebut.

  • Bisnes yang boleh diwarisi
Jangan risau jika terjadi apa-apa pada kita sebabnya anak-anak boleh mewarisi perniagaan ini. So, menjadi tanggungjawab jika membina empayar luas dan hebat untuk ditinggalkan kepada anak2 cucu cicit nanti.

  • Semuanya dihujung jari
Semua urusan adalah secara atas talian. dari segi pemebelian, pengeposan. Semua Shaklee yang uruskan. Tak perlu nak kuar untuk berjumpa dengan kumpulan2. semua perjumpaan atau kelas dibuat secara online. sambil menyusu anak pun boleh join kelas.. sambil masak pun boleh jual produk.. sennannnngg sangat.. Income pun masyuk... banyak imbuhan yang Shaklee bagi.. cash reward.. Bonus kereta.. internatinal trip termasuk umrah dll.

Apa tunggu lagi?? Jom sign up sekarang.. Itulah Al kisahnya sebab saya sertai bisnes shaklee ini.. Nak tahu caranya.. Baca sini..

Anda mungkin juga meminati:

http://nonieyboutique.blogspot.com/search/label/Telekung
 

NonIeY's BoUTiQUe Collection Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare